Przejdź do treści
Sklep grupy
14 lat na rynku
Darmowa dostawa od 600 zł
14 dni na zwrot

Regulamin sklepu internetowego Tukominki.pl

 

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Tukominki.pl, dostępnego pod adresem: www.tukominki.pl.
2. Właścicielem sklepu jest Kominox Marcin Czerniak, z siedzibą w Szerokie 32, NIP: 7131942551 REGON: 060619448.
3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu.
4. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:

    ○ E-mail: tukominki@kominox.pl
    ○ Telefon: 780 661 999
    ○ Formularz kontaktowy dostępny na stronie.

II. Definicje

1. Sprzedawca – właściciel sklepu Tukominki.pl.
2. Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca ze sklepu.
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupu w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze sklepu Tukominki.pl

III. Składanie zamówień

1. Jeżeli chcecie Państwo dokonać zakupu, czyli zawrzeć umowę sprzedaży, należy posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

2. Korzystając z sklepu internetowego Tukominki.pl zobowiązują się Państwo do:
     a) podawania wszystkich koniecznych danych, które są prawdziwe i aktualne;
     b) niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych w związku z zawarciem umowy sprzedaży;
     c) niezakłócania funkcjonowania sklepu internetowego (za działanie zakłócające funkcjonowanie może być uznane między innymi składanie Zamówień w sposób uzasadniający podejrzenie korzystania z narzędzi automatyzujących proces składania Zamówień, w szczególności botów, lub korzystanie z usług i funkcji udostępnianych przez sklep internetowy w sposób wskazujący na zamiar naruszenia postanowień Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa);
     d) działania w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
     e) terminowej płatności za towar i terminowego odbioru towaru zakupionego poprzez sklep internetowy;
     f)  niedostarczania, nieprzekazywania i niepublikowania nielegalnych treści.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez stronę internetową sklepu.

4. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:

  • a. Wybrać produkt i dodać go do koszyka.
  • b. Wypełnić formularz zamówienia, podając niezbędne dane.
  • c. Dokonać wyboru metody płatności i dostawy.
  • d. Potwierdzić zamówienie.

5. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

IV. Płatności

1. Sklep oferuje następujące formy płatności:

  • a. Przelew bankowy.
  • b. Płatność online za pośrednictwem operatorów płatności.
  • c. Za pobraniem (płatność przy odbiorze).

2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

V. Dostawa

1. Produkty dostarczane są na terenie Polski.
2. Koszty dostawy zależą od wybranej metody dostawy i są widoczne w trakcie składania zamówienia.
3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 dnia do 30 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności w zależności od wybranego produktu wraz z przypisanym do niego czasem dostawy. W razie zajścia obiektywnych przeszkód, sklep zastrzega sobie prawo dłuższego czasu realizacji zamówienia, tj. do 30 dni. 

4. Sprzedawca w zakresie, w którym nie jest zwolniony z obowiązku wystawienia paragonu fiskalnego dokumentującego transakcję, ma prawo przekazać go w formie elektronicznej, na co wyrażacie Państwo zgodę.

5. Jeśli żądacie od Sprzedawcy wystawienia faktury VAT, to wyrażacie Państwo zgodę, aby została ona przesłana na podany przez Państwa podczas składania zamówienia adres e-mail.

VI. Odstąpienie od umowy i reklamacje

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż 14
dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

2. Reklamacje można składać w przypadku stwierdzenia wad towaru. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail lub pisemnie na adres Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy zawrzeć wszystkie informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji (takie jak opis wady / usterki / awarii i zdjęcia je przedstawiające). Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekaże Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku (w szczególności pocztą e-mail). Reklamacje rozpatrujmy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  

VII. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest właściciel sklepu Tukominki.pl.
2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką prywatności sklepu.

VIII. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2. Podstawowym sposobem porozumiewania się ze Sprzedawcą jest poczta elektroniczna (e-mail).
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.03.2025 r. i jest dostępny na stronie internetowej sklepu.

Shopping Cart
Scroll to Top